Jag blev rädd!

Leona skrek, skakade och började svettas och tårarna bara rann ner på henne. Jag blev så rädd för att jag visste inte vad jag skulle göra! Jag tog av henne helt, la henne på sängen och började blåsa på henne. Då blev hon lite lugnare, men hon höll fortfarande på att gråta lite smått! Sen när hon hade lugnat ner sig helt så tog jag på henne igen, fast hon protesterade och gjorde hennes ersättning. Då la jag henne på sängen gråtandes och började mata henne. Sakta men säkert somnade hon.

Det som skrämde mig var att det började så plötsligt och hon var töstlös. Jag försökte med allt, men hon bara skrek allt hon hade! Jag är glad att hon somnade, för då blir hon gladare efter lite sömn förhoppningsvis. Nu ska jag pusta ut, lugna ner mig lite, bara ligga på soffan och varva ner. Snart måste jag börja laga middag. Det blir kycklingfilé i bitar med kormasås och Uncle Bens ris. Jag är sämst i världen på att komma på vad jag ska laga varje dag!


Kommentarer
Postat av: Hallonmamma -ensamstående mamma

Uwsch! Förstår att du blev orolig!! Undrar vad det kan ha varit? Men det var säkert inget farligt eftersom hon somnade. Bebisar kan agera lite speceillt ibland :)

2009-09-24 @ 19:09:39
URL: http://hallonmamma.blogg.se/
Postat av: Nadja

Kika in på adlibris och kolla, där finns en bok som du kan köpa här: http://www.adlibris.com/se/searchresult.aspx?search=quickfirstpage&quickvalue=V%E4xa+och+uppt%E4cka+v%E4rlden&title=V%E4xa+och+uppt%E4cka+v%E4rlden&fromproduct=False



Kostar 44 kr och beskriver allt som händer! =)

2009-09-25 @ 15:53:25
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0