Jag glömde ta kort

Jag är riktigt förbannad på mig själv!!! Jag kom på att jag glömde ta kort på Leona just den 27de September, dagen då hon blev fem månader! Jag tar alltid kort just det datumet hon går in i en ny månad, men inte den här månaden! Det var fullt upp med festerna och jag det försvann helt från min hjärna. Idag har jag tagit många kort på henne...men det är två dagar försent om man säger så!! Jag glömde nämligen igår också. Nära skjuter ingen hare.

Nu håller jag på att städa, men den här ilskan inom mig bara gnager och gnager i mig och jag ville bara dela det mer er mina läsare! Ni tycker säkert att jag är sjuk i huvudet som ens går runt och tänker på det, men det är en principsak! Nu har hon inte kort på just sin fem månadesdag som hon har i alla de andra tidigare månaderna...

Jag försöker kompensera detta genom att vara värsta paparazzifotografen, blixen är i full gång och varje rörelse ska dokumenteras hihi. Hon tycker säkert att jag är jättejobbig, men nu får hon känne på hur det är att vara Hollywoodstjärna (i mina ögon i alla fall).

Nu ska jag återgå till städningen.
Ta hand om er,
Hugs

Kommentarer
Postat av: Hallonmamma -ensamstående mamma

Det kommer många flera månader, och år!

2009-09-30 @ 00:12:33
URL: http://hallonmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0