Laptop

Ja, nu har vi en laptop i hushållet! Jag var faktiskt emot köpet då jag tyckte att det räcker med en stationär dator när man bara är två vuxna som ska dela på den...men jag tycker inte att det är så illa längre. Det är ganska mysigt att sitta med den i famnen och skriva medan man sneglar lite på TV:n.

Idag är vädret skit och Leona sover, så att jag har inte så värst kul just nu. Sitter mest och väntar på att klockan ska bli fem så att jag kan börja med tvätten och att Deli ska komma hem :) Det är så härligt med helg för att då kan vi alla tre bara mysa ihop...aaaaaaah livet är härligt.

Jag kommer att vara lite snål med bilder för att jag har inte installerat något redigeringsprogram för mina bilder än. Jag vågar inte lägga ut bilder på Leona utan att "skydda" dem med url adressen först...töntigt med så är det...

Ta hand om er,
kram

Kommentarer
Postat av: O O N A

Leon är 5 münader nu :) Och han blir bara sötare och sötare :)

2009-09-04 @ 15:24:12
URL: http://oona.blogg.se/
Postat av: O O N A

Ja det kan jag absolut ta o göra :) Din lilla dotter är süüü söööt :)

2009-09-04 @ 17:36:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0