Life is like a box of chocolates...

....You Never Know What You're Gonna Get! Idag blev det lite väl mycket godsaker. Äta middag hos mamma, sen äta kakor, tårtor osv hos alla man besökte. Jag är så mätt!! Proppmätt faktiskt! Leona har varit jätteduktig idag, fast hennes sovrutiner förstördes jättemycket. Hon sov så lite på dagen, men hon grät inte hysteriskt för det. Det är dock skönt att hon somnade kl 21 efter en flaska ersättning. Imorgon ska vi besöka några till, därefter blir det samma vanliga dagar som alltid, med mycket mys hemma :)

Det här kortet tog mamma på oss! Sminkad för första gången på flera månader! Känner att jag verkligen MÅSTE noppra ögonbrynen för att det ser inte bra ut. Många har påpekat det men idag kände jag själv att det bara var...blä.



God natt,
Hugs

Kommentarer
Postat av: ermelinda

zemer e kam une kete qik! Oh ja ha shpirtin.. Te don tezja Lindë (får mig att låta så gammal hahaha)

2009-09-21 @ 00:39:03
URL: http://kattig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0