Mata Leona

Det är inte lätt att mata Leona! Hon vill hela tiden ta i skeden, hon spottar ut maten i bland och när allt är klart återstår det att lägga in henne i duschen! Det blir mat överallt fast att jag är noga! Jag brukar ta av henne alla kläder och mata henne i bara blöjan! Jag har gjort det misstaget att mata henne i fina bodys som har blivit smutsiga och det går inte bort i tvätten! Hon gillar puréer av olika slag, men gröt hatar hon. Det brukar hon spotta ut hela tiden! Jag provade att ge henne färdigblandad ersättning för att jag var ute på stan och tänkte att det är mer praktiskt att köpa. Det var inte heller populärt, hon gillar det bättre när jag blandar åt henne.

Nu verkar hon mätt och belåtern eftersom allt jag testar att ge henne, spottar hon ut!
Hon är så underbar!

Kommentarer
Postat av: hallonmamma

Sv. Kayleen kan faktiskt inte gå. Bara med hjälp med gåkärra. Men snart :D



Herrejestas så söt Leona är! :D Kom på i min senaste kommentar. Att du ammar väl inte eller?

2009-09-18 @ 13:07:38
URL: http://hallonmamma.blogg.se/
Postat av: Azita

Har du testat med heldräktshaklapp?? Typ sån man får från frisören när man ska klippa sig. :)

2009-09-18 @ 15:35:13
Postat av: Anonym

O Zot dyjat llokuma jeni. ju dua shum

2009-09-18 @ 19:53:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0