Min underbara dotter

Du är mitt allt och varje dag växer min kärlek till dig! Snart tror jag att jag kommer att explodera av så mycket känslor! Du är det bästa som har hänt mig och även om jag aldrig ville ha barn, så kan inte ord beskriva hur mycket jag ångrar att jag någonsin har sagt de orden högt! Jag skulle inte vilja byta ut mitt liv med nån nu när du är en del av den! Du har förgyllat mitt liv från den sekunden du föddes, tills den dag jag dör! Jag är välsignad att ha dig min dotter! Mammas bästa tjej, min lilla Leona!

Të dua shumë shpirti i mamit!

Kommentarer
Postat av: Gentiana

Gud, så söt Leona är! Men det är väl inte så konstigt, hon har världens bästa föräldrar =). Hälsa Deli från mig & pussa Leona!

2009-09-07 @ 12:44:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0