Nere...

Jag är lite nere idag...

Jag smsade mamma och frågade om det var försent att gå över till henne och hon svarade inte, så att jag struntade i att gå dit. Deli har åkt till en kollega på after work och jag är inte glad över det (han vet varför)! Jag skrev till min syrra på facebook och hon loggade ut hennes facebook ballade ur...ja med andra ord känns det som att alla de flesta fullständigt skiter i mig idag...alla förutom Leona för att hon har inget val...än...

Ha en trevlig Torsdag mina kära läsare.

PS: Just det, min väninna glömde också att vi skulle träffas idag, snacka om att jag verkligen känner mig nere...glömd av alla :(


Kommentarer
Postat av: erme

men snälla facebook cpade ju. Det sa jag oxå!

2009-09-17 @ 21:34:43
Postat av: hallonmamma

USch då.. tråkigt! Förstår hur det känns! Jag skulle inte ha bangat vara med dej och söta Leona idag :D

2009-09-18 @ 13:04:05
URL: http://hallonmamma.blogg.se/
Postat av: linda

hmmm, låter ju inte allt för kul men sånna dagar har nog alla ibland (eller iaf jag) när man är/känner sej som man är bortglömd av alla. Men det ordnar sej nog ska du se...

kram o tack för en bra blogg!

2009-09-18 @ 18:14:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0