Onsdag

Leona sover fortfarande!! Jag vaknade fem och gav henne ersättning sen slocknade både hon och jag igen. Jag gick in nyss för att titta om hon andas för att jag blev orolig. Jag vill inte väcka henne, men jag måste ju fortsätta städa köket och toaletten...det får vänta tills hon vaknar...Jag måste ha kontroll för tänk om jag är mitt upp i allt och det händer henne nått och jag hör inte? Hemsk tanke!

Senare ska vi till min vän och fika. Jag måste ta bilen dit fast att jag inte gillar att köra bil och det är ännu värre när Leona är med. Det blir stressfaktor!

Nu ska jag koka hennes nappflaskor för det var längesen. Det är bra att göra det emellanåt för att eliminera alla bakterier. Nu är hon så pass stor att det räcker med att diska dem grundligt efter varje måltid och det är just det jag brukar göra. Det har blivit så smidigt att värma ersättningen sen vi börjarde använda micron till att värma vattnet.

Ta hand om er,
Hugs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0