Onsdag

Leona har ätit pasta med kyckling (puré)! Först tyckte hon att det var äckligt men jag gav inte upp och hon åt upp hela portionen. Vi gör inget vettigt idag. Jag måste städa, men först ska jag bada prinsessan Lea och försöka få henne att sova. Då har jag fria händer, men jag får vänta med dammsugningen tills Deli kommer hem. Jag är rädd att inte höra henne om jag håller på och hon hostar eller vad som helst. Det hände en gång för några månader sen att hon nästan kvävdes av sin spya medan jag dammsög, och jag hörde inte! Det var ett hemskt ögonblick. Jag vet inte vad som fick mig att bara gå fram till henne mitt i allt, men jag är glad att jag gjorde det!

Så, nu börjar jag med att bada henne och tar en steg i taget mot ett rent hem.
Ta hand om er,
Hugs


Kommentarer
Postat av: Laura



detsamma din e söt med, hur gammal e din? :)



asså de e de som e grejen för alla barnmorskor dom säger olika min svägerskas barnmorksa säger att man inte behöver koka vatten när man ska ge sitt barn min säger att man ska koka vatten förstår du va ja fösöker komma fram till alla säger olika saker, du ska nog göra de du tycker e bäst för ditt barn om du nu tycker micron funkar bäst så visst då använder du de. :)

2009-09-23 @ 15:37:40
URL: http://lauramelisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0