Sömnlös i Borås

Så var dagen kommen igen och jag sitter framför datorn som en patetisk looser mitt på natten. Inte ens VMA är kul att titta på, jag bara är och inget är kul...va har hänt med min sömn? Snart kommer jag att bli sjuk av detta...*orolig*

Jag tänker inte lägga ut bild på mig för att jag har fått många klagomål på mitt utseende sen jag födde Leona. Ja, jag vet att jag inte har noprat mina ögonbryn, det är med mening, och nej jag visste inte att det var så fult som de flesta påstår. Orkar inte plocka plocka plocka plocka plocka...så nu har jag bestämt för att ha buskiga och naturliga så som jag är skapad till att ha, fult eller snyggt, ta mig för den jag är! (De är inte menat att den här meningen ska uppfattas som bitchig, mer ironisk)

Jag har snålat med bilder på min lilla tjej och det är också med mening! Jag lägger endast ut bilder på henne om jag också är med, för att det finns så mycket sjukt folk därute...You'll never know! MEN som sagt jag är inte på min "snygg" period just nu (håret är fucked up, vikten är inte i schack, utseendet är inte att skryta med) så jag tänker inte låta er genomlida det hahaha

Alla ni normala människor, fortsätt sova så gott, så ska jag försöka underhålla mig på något sätt tills Leona vaknar och vill äta kl 6 på morgonen...det är bara 3h kvar!

Hugs

Kommentarer
Postat av: ermelinda

motra jem <3

2009-09-14 @ 03:58:39
Postat av: hallonmamma

Nämen vad säger du? Jag slår vad om att du är jätte vacker! Fast jag håller med om att utseendet ändrar. Blev rädd när jag såg mej i spegeln på BB.Håret var en enda stor klump, dålig hy, rynkig... Men direkt när jag kom från BB lovade jag mej själv att aldrig gå ut utan smink. Ytligt? Ja. Men jag klarar inte av mej själv annars.



Vilken kanal sänds VMA på förresten?

2009-09-14 @ 08:27:37
URL: http://hallonmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0