Stackars Leona

Inatt var det inte lätt! Fram till läggdags dvs vid kl 22 verkade allt normalt. Vi la henne i sin säng och hon somnade ganska snabbt. När det var dags för mig och Deli att också lägga oss, ja då vaknade Leona. Hon var lite smågnällig och jag gick ut med henne till vardagsrummet. Jag märkte att hon var jätteblek i ansiktet. Jag vaggade henne och försökte få henne att sova... Hon somnade en lite stund men vaknade av att hon grät. Jag kramade om henne och....jag kan säga att jag aldrig har sett henne kräkas så mycket! Jag gick upp och bytte om henne och mig och en kort stund därefter gjorde hon samma sak! Hon hade det jobbigt inatt. Jag tycker så synd om henne, min lilla ängel! Jag hoppas att hon mår bättre idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0