Upp, upp, upp

Wow vad hände? Statistiken pekade spikrakt upp igår :) Kul! Ni som är nya och väljer att titta tillbaka igen vill jag säga att jag brukar ha fler bilder i min blogg, oftast på mig och min dotter, men jag är så rädd att lägga ut bilder på henne lika ofta nu som innan. Om jag någonsin skulle se att någon har missbrukat bilder på min dotter så skulle jag flippat ur. På mig är det en annan sak, jag är vuxen och jag gör ett aktivt val, men Leona gör inte valet själv.

Vissa bloggar som jag läser, bland annat Engla och Prinsessans Dagbok lägger ut bilder på sina barn, men sen är det andra bloggerskor som ex Spiderchick som vägrar att lägga ut bilder på sin son, eller ens tala om vad han heter, Stina Lee funderar på att göra samma sak när hon får barn. Så vilket är smartast? Jag kan inte bestämma mig!

Hugs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0