Varför kan jag inte sova?

Ärligt talat, jag har kort och gott sömnproblem! Igår la jag mig tre och nu är klockan över tolv och jag är inte ett dugg sömnig! Jag sover ett par timmar på dagarna när Lea sover och sen räcker det för mig. Men varför har det blivit så nu? Jag har vänt på dygnet och det är inte bra. Jag vet inte hur jag lyckades, men här sitter jag mitt i natten och skriver i min blogg...om mina sömnproblem...De mest bizarra [stavfel?] inläggen skrivs just mitt på natten, när man är så störd att man sitter och skriver istället för att sova som normalt folk gör...speciellt SMÅBARNSFÖRÄLDRAR! När jag summerar antal timmar jag sover per dygn så blir det inte så många nuförtiden. Jag hade sömnproblem när jag var gravid, men det blev bättre när Leona föddes för att varje tillfälle jag fick sova tog jag...dag, natt, inga hinder. Måste sova när man ska sova, det är mitt mål för kommande veckor. Jag vaknar 6-7 varje morgon för att göra Leonas ersättning och sen sover jag max ett par timmar på förmiddan när hon sover. Leona sover oftast mellan 22-6 och det är egentligen guld värt för en småbarnsmamma...men...

Ja, nog tjatat om sömn, ni blir säkert själva sömninga när ni läser detta haha
Hugs

PS: Jag spådde mig idag och vissa saker stämde och vissa återstår att se om de stämmer i framtiden. Enligt spådomen ska jag bli tvåbarnsmamma inom tre år...jiiiipiiiiee...då blir det minsann inga sömnproblem då hihi


Kommentarer
Postat av: O O N A

Sambokilorna Haha :) Vilket roligt uttryck, och sant är det ocksü haha

2009-09-11 @ 10:11:11
URL: http://oona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0