Condesa de la Bahia

Vi åker till Mallorca, Alcudia och hotellet vi kommer att bo på heter Condesa de la Bahia (vi bokade via Ving). Resan kostade ca 29000 kr för oss tre och vi kommer att vara där i två veckor. Det är ett all inclusive-hotell, perfekt beläget direkt vid Murostranden och nära ett litet lokalt centrum. Barnvänligt också :)

Deli och jag bodde på det hotellet 2008 och det var en riktig minnesvärd resa! Det var sista resan vi gjorde tillsammans bara han och jag :) Vi sa till varandra att om vi får barn nångång så ska vi åka dit igen. Det fanns massor av barn där och de verkade ha så himla roligt. Nästan så att vi blev sugna på att skaffa egna haha. Nån vecka efter eller kanske en månad efter den resan blev jag faktiskt gravid. Be careful what you wish for cause you just might get it heter det ju hahaha. Jag är glad att jag blev gravid för att Leona är det bästa som har hänt oss :)

Vi är så glada att vi åker tillsammans med vårt lilla mirakel. Jag är mest glad över att Leona kommer att få uppleva det! Jag har rest massor sen jag var liten, först med mina föräldrar och sen med min pojkvän (numer make) men nu är det en ny fas i livet. Jag reser för att mitt barn ska ha roligt och jag vill att hon ska minnas tillbaka på sin barndom och tänka tillbaka på hur roligt hon hade på resorna med sina föräldrar...som jag brukar göra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0