De är påväg!

H&M har dragit en summa från mitt konto och de tre plaggen som skulle komma den här veckan är förmodligen påväg! Om den vita skjortan sitter fint så kommer jag förmodligen beställa den i svart eller lila också om min storlek finns kvar. Jag tycker att den ser så fin ut på bilden och det är verkligen min stil! Nu väntar jag spänt på att få ett sms om att paketet ha anlänt på ICA Maxi och då kommer jag åka dit fort som bara den för att hämta hem dem :) Det är så kul med shopping!

Nu sover Leona och tiden har gått så otroligt fort idag! Jag fick äntligen sova ut och det har jag Leona och det svarta draperiet i sovrummet att tacka för :) Jag var sjukt trött igår! Jag har inte varit ute med Leona idag men imorgon ska jag förmodligen göra det oavsätt väder, för att hon behöver lite frisk luft.

Jag ska även försöka gå och träna nån dag den här veckan, men jag har verkligen ingen tid. Idag kanske? Imorgon är en speciell dag för Deli och mig och vi ska fira det på restaurang, på Torsdag och Fredag jobbar jag, sen har jag tvättid, sen har vi alltid fullt upp på helgerna, så vi får se...Jag mår bra av träning och sist jag var där var den 24/3, så att det är ett tag sen.

Snart är det dags att börja med middagen, idag blir det korv stroganoff med ris, enkelt och gott :)
Hugs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0