Det växlar snabbt

Igår var jag ute på lekparken med Leona och hon gungade och hade jättekul. Senare på kvällen gick Deli, jag och Leona ut en sväng och promenerade. Mycket trevligt måste jag säga! Det var jättefint väder hela tiden, men när vi gick på kvällen så hade jag tagit för lite kläder på Leona så när vi kom hem var hon iskall! Jag mådde sååå dåligt över det och jag kände mig som en dålig mamma, men nu vet jag i alla fall till nästa gång!!

Jag mår fortfarande inte bra, men jag försöker hålla humöret uppe och njuta av min familj. Jag har hamnat i en konstig period då jag bara vill vara med min familj, pussas och kramas för att man vet aldrig hur länge man har varandra, man ska njuta av varje sekund. Jag vet att jag låter sentimental men jag har börjat tänka på det, att jag inte ska ta min familj för givet, jag vill njuta av varje sekund nu när vi är så lyckliga! En sak har jag lärt mig i det här livet på mina 25 år och det är att lyckan kan vända snabbt! Just när man är som lyckligast så kommer något/någon och förstör allt! Sen ska man börja om från noll igen...

Idag är det inte alls lika fint väder som igår, men eftersom Deli har en lååång dag på jobbet idag så tänkte jag gå ner till stan och försöka äta lunch med honom om han hinner och kan. Han säger att dagen känns underbart när han får träffa oss på lunchen :)

Hugs

Kommentarer
Postat av: hallonmamma

Du.. du är ingen dålig mamma. Mååååånga gör samma misstag som du. Det är så lurigt med våren. Det pendlar så fort mellan varmt och kallt :)



Lev för stunden och tänk inte så mycket på något annat. Det är det man mår dåligt av. Har du tankar på att kanske gå och prata med en psykolog?



Vinn förresten fina barnkläder till Leona på min blogg :) Det är alltid värt att testa, right? ;)

kRAM

2010-04-13 @ 21:34:52
URL: http://hallonmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0