Full rulle

Jag är helt slut! Leona är så livlig och vill krypa runt överallt, ställa sig upp mot alla möbler, väggar, skåp osv. Vi får springa runt henne och skrika nej nej nej hela tiden! Får hon inte som hon vill så skriker hon och blir jätteförbannad. Det tar på nerverna och jag försöker tänka att hon är liten och inte förstår när vi tillrättarvisar henne, men det är jobbigt!! Hon somnade precis och jag kände bara "nu får jag vila" haha!

Den här kommande veckan är min sista mammalediga vecka! Väckan därpå börjar jag jobba heltid. Jag får passa på och njuta av den här tiden för det kommer att komma en dag då jag kommer att vilja vrida tillbaka tiden jag hade tillsammans med min lilla tjej :)

Nu ska jag inte vara för sentimental, hon är fortfarande liten och beroende av mig så jag har några år på mig att njuta fullt ut. Det blir värre när hon kommer upp i tonåren och har knappt tid att heja på mig för att hon ska ut med sina kompiar, killar, festa bla bla bla...

Det bästa för mig just nu vore att sova när Leona sover för sen blir jag trött under dagen, men jag gillar samtidigt att vara uppe med Deli och bara softa... Hmmm, jag väljer nog att vara uppe lite till :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0