Hur söt får man vara?

Jag var och hämtade ut Leonas pass idag! Ja, hon har ett helt eget pass min lilla tjej :) Jag undrar bara: Hur söt får man vara? Hon ser helt bedårade ut och hennes två framtänder i underkäken syns på kortet. Det tog ett tag innan tjänstekvinnan på passavdelningen fick ett normalt kort på henne, för Leona tittade bort och gjorde massor av grimaser hela tiden hahaha. Nästa gång hon ska förnya sitt pass är hon 6 år gammal! Då har jag hunnit bli 31 år gammal, är förmodligen 2 barnsmamma, har varit tillsammans med Deli i 15 år och bor i en trea eller fyra i nån bostadsrätt. Det känns långt dit men det är faktiskt ganska snart för att tiden rinner iväg snabbare än jag hinner med...

Det är min sista mammalediga vecka :(

Nu på Torsdag-Fredag jobbar jag och från och med nästa vecka börjar jag jobba heltid. Deli är hemma med Leona till September och sen börjar hon på dagis! Det har gått alldeles alldeles för fort måste jag säga! Det känns bitteljuvt att börja jobba heltid. Bittert för att jag inte får vara med min lilla tjej varje sekund men jag visste att den dagen skulle komma förr eller senare och ljuvt för att det är nyttigt och bra för mig att komma ut i arbetslivet...

Jag är så lyckligt lottad över att jag har Leona, det är helt obeskrivligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0