Jag borde sova

Jag är tvungen att vakna kl 5 när jag börjar första morgonpasset. Tröttsamt men man får sluta kl 1430-15 och det är jättebra tycker jag! Igår vaknade jag kl 5 för att jag jobbade tidigt, idag gjorde jag det också och imorgon ska jag gör det med! På Fredag har jag sovmorgon för att då jobbar jag 14,30-21,15 (telefonbanken). Där fick ni mitt schema för den här veckan haha.

Jag har inte berättat en sak, jag har varit med om att höra en skottlossning (två skott rättare sagt) när jag var påväg till jobbet igår. Jag trodde det var någon som avfyrade rakter när jag sen hörde ett skrik. Jag trodde inte att nån hade blivit skjuten mitt på ljusa dagen, men så var tydligen fallet. Sen har vi även haft ett rån på ett av våra kontor men som tur var jobbade jag inte där...jag hade blivit livrädd.

Nu är Deli på något biljarcafé och kollar på nån fotbollsmatch. Jag är jättetrött och ska snart försöka lägga Leona för att jag ska upp tiiiiiiiiiidigt!

Jag borde verkligen sova nu för att jag är så trött att min hjärna inte fungerar mer, den är på standby läge haha!
God natt,
Hugs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0