Onsdag

Jag har lust att träffa folk och hitta på något idag, men ingen är ledig för att alla jobbar eller är upptagna med sitt! Det är min sista mammalediga dag med Leona och jag borde ha utnyttjat dagen mer effektivt, men vad ska man göra egentligen? Jag har suttit framför datorn, plockat, dammsugit och dammat, matat Leona, bytt blöja på henne, lekt med henne, träna på att gå med henne osv. Såna vanliga saker man gör när man är hemma med barn. I vanliga fall brukar tiden gå jättefort, men inte idag! Jag längtar tills Deli kommer hem. Inte för att vi ska hitta på nått speciellt, men det är trevligt med lite sällskap :) Jag funderade på att ta ut Leona på en promenad men det blåser så otroligt mycket så att det hade inte varit roligt för varken mig eller henne.

Imorgon jobbar jag och det ska bli kul att komma ut lite!
Ta hand om er,
Hugs

Kommentarer
Postat av: Gentiana

Hej, läs & kommentera gärna vår blogg :D :D

2010-04-23 @ 19:29:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0