Sweet memories

Jag hade hoppats på att få leveransen från H&M idag, för att då hade jag haft på mig den vita skjortan till middagen ikväll, men det verkar inte bli så. Nu vet jag inte vad jag ska ha på mig, jag kanske tar på mig min beiga skjorta som jag hade på Nyår! Den är fin, men jag hade hellre föredragit något helt nytt :/

Det ska bli mysigt att gå ut och äta middag med Deli, det var faktiskt ganska längesen vi var ute på tu man hand :) Jag blev ganska rörd igår och nostalgisk på nått sätt när det blev midnatt och datumet ändrades till den 7/4 = Delis och min dag! Jag låg i sängen och tänkte, vart har tiden tagit vägen, allt har gått så fort och jag känner mig inte alls 10 år äldre. Deli får mig att känna mig ung, jag har vuxit upp med honom, vi har gått igenom tonåren ihop och blivit mognare och starkare ihop! Nu är vi en riktig familj när vår underbara dotter har kommit in i våra liv! Jag känner mig fortfarande som 15-16 år och full av liv och drömmar. Jag ser migsjälv i spegeln och kan konstatera att jag inte ser ut som jag gjorde för 10 år sen, men jag har definitivt inte förändrats mycket inombords!

Vi har så fina minnen ihop min man och jag och fler vackra minnen kommer det att bli framöver tillsammans med våra barn <3

Sweet memories...

Kommentarer
Postat av: gulle

Så söta ni är! Jag minns dig så som du beskriver nu! önskar er all lycka

2010-04-07 @ 20:53:11
URL: http://gulles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0