Vaah??!

Jag fattar inte vad det är som händer med mig! Förra veckan svullnade jag upp jättemycket och blev ledsen för att jag såg gravid ut. Jag tappade matlusten och åt inget på tre dagar och strax efter det fick jag mens så jag tror att det beror på det (har bytt p-piller). Mycket konstigt för då brukar matluseten öka, men icke. Då gick jag ner nästan ett par kilon o sen dess har jag ätit mindre än vanligt, jag brukar annars äta minst en eller två stora portioner till lunch och middag, men nu får jag inte i mig så mycket mat. Jag hade gått ner ytterligare lite till och nu väger jag lika mycket som 2008 när vi var på Mallorca. Visst, det är jättekul men HUUUUR? Går jag ner tre kilo till så är det jättebra för att då har jag nått mitt mål för Beach 2010 :)

Även om jag inte går ner ett gram till så kommer jag ändå köpa ny bikini i år som jag känner mig fin i och ha jättekul på Mallorca :) Längtar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0