Ny mobil

Idag köpte jag en ny mobil! Sony Ericsson Xperia Mini! Den är verkligen mini för att den är jäääätteliten. Jag har inte pratat med nån på telefon än men jag undrar hur de ska kunna höra en för att den täcker knappt hela örat hahaha. Jag har bara smsat med den idag och det var lite svårt för att det är en pekskärm och knapparna ligger så nära varandra!



Jag bytte från Sony Ericsson W800i Walkman mobil som jag har haft i 4 år! Jag fick den av mamma på min 22-årsdag och jag ÄLSKADE den. Senaste året har den krånglat och haft sitt eget liv, den stängde av sig när den ville och det var nästan omöjligt att ladda batteriet, man fick kämpa tills den fick kontakt med laddaren.



Vi får se om jag blir lika nöjd med den här nya mobilen, jag håller tummarna för det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0