Tillbaka till ruta nr 1

Ja, nu har jag släppt det här med powerwalks också. Jag började jobba och struntade i att gå en dag för att jag fick vakna så tidigt, och sen stuntade jag att gå nästa dag och sen nästa osv och nu har det gått mer än en vecka sen jag gick sist...Vikten är desamma, inte ett gram upp eller ner, så jag vet inte om jag ska skratta eller gråta!

Jag är mammaledig i en månad och Deli har semester! Vi kommer att vara hemma nästan hela Augusti, den 30:de Augusti börjar både Deli och jag jobba och Leona kommer att gå på dagis. Vi kör heltid alla tre! Den 16:de börjar inskolningen för hennes del. Det känns lite nervöst!

Det känns såååå härligt att vara hemma med min lilla familj! Vi passar på och njuter för att det är sista gången vi är föräldrarlediga för Leona. Nu blir det ingen föräldrarledighet förrän nästa unge kommer och det kan dröja ett bra tag tills det blir dags...

Ha en underbar sommar,
Hugs

Kommentarer
Postat av: hallonmamma

Synd att inte powerwalksen funkade! Kanske hela familjen kan ta en promenad istället? Nu när ni är lediga och så :) Kul att hon skall börja dagis. Det kommer gå fint fint skall du se!

2010-08-03 @ 22:59:15
URL: http://hallonmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0