Det eviga klädproblemet

På Fredag ska vi på fest, Deli och jag och jag har som vanligt klädproblem! Jag har shoppat en del på sistone men när jag tittar i min garderob så hittar jag...INGENTING! Det enda jag har i min garderob är vardagskläder eller sånt som jag har haft på mig hundra gånger redan! Jag vill ha på mig något som "gömmer" mina skavanker, men av någon anledning har jag bara tighta kläder...

Jag gick in i alla affärer jag kunde komma på idag, men jag hittade inget där heller, allt sitter konstigt och jag ser ännu större ut i kläder som sitter löst vid magen! Meningen är inte att jag ska se gravid ut, men det gör jag i sådana pösiga kläder. I de tighta så ser magen stor ut...och nu undrar jag finns det inget som passar mig?

Jag vet inte alls vad jag ska ha på mig! Det värsta är att jag inte ens kan låna något av mamma eller min syster för att jag är större än de båda två tillsammans. En gång i tiden kunde jag bara välja och varka bland deras kläder, men då hade jag inte heller några problem att hitta något fint i affärer heller. Det fanns alltid något fint som hängde på galgen i affären och väntade på att bli köpt av mig :)

Vi får se hur jag löser det här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0