Det kunde ha varit bättre

Jag var och tränade igår, men jag var inte i form. Det blev inte så effektivt i alla fall, jag ville bara få det överstökat och jag tränade bara för syns skull kan man säga. Jag blev varken svettig eller trött. Jag hatar såna träningsdagar för att då känner jag att jag kunde lika gärna stannat hemma med min familj!

Jag har även tänkt på det här med personlig tränare. Jag betalar så mycket pengar men det har inte givit mig några resultat och nu börjar jag blir riktigt besviken. Det är inte hans fel att jag inte ser resultat men det är vissa saker hos honom som stör mig: Han är alltid så upptagen, hinner knappt svara på mina mail, han verkar inte läsa mina mail så noga och när vi tränar ihop så slutar vi alltid mycket mycket tidigare än vad jag har betalat för. Förra gången slutade vi en halvtimme tidigare!! Jag funderar på att ta ett snack med honom men det finns inget sätt jag kan säga dessa saker till honom utan att han tar det personligt och blir stött eller något. Jag  vill inte verka bitchig och få honom att hata mig. Då kommer stämningen att bli dålig och han kommer inte ens vilja jobba med mig mer...

Jag känner mig så dum som gör såna här dåliga beslut! Kan jag inte bara vara normal och träna själv som alla andra människor? Måste jag betala så mycket pengar för att i slutändan inte se några resultat alls? ÅÅÅÅH blir så trött på mig själv ibland! Dessvärre har jag redan betalat så att det finns ingen möjlighet till återköp om man säger så :/

Kommentarer
Postat av: Mamma Till Världens Underbaraste Mullat<3

tack tack!



ha en bra dag kram..

2010-02-18 @ 13:37:41
URL: http://891213.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0