Dyrt att bli blondin

Alltså det här med att blondera håret har kostat mig en hel del kan jag konstatera nu i efterhand! Jag har använt 4 st hårfärgsförpackingar som kostade ca 150kr/förpackning när jag färgade hemma två gånger, det blir totalt 600kr, 300kr för klippning, 209kr silvershampoo, 200kr serum för håret och idag gav jag 1050kr för att slinga håret och lägga en askblond färg på mitt hår hos frisör. Finns säkert någon produkt till som jag har köpt med har glömt att räkna upp. Summan av allt blir ca 2500kr. Jag trodde att jag skulle slippa billigt undan genom att färga hemma, men det blev bara gul och fult...så idag fick jag ändå gå till frisör och jag får göra ett återbesök till om en månad igen för att det ska bli som jag vill. Inte alls vad jag hade räknat med!

Kommentarer
Postat av: Gentiana

Oooo fy fan det var jävligt dyrt!

Jag fick mina slingor för 750 kr :P , men e inte jätte nöjd vill ha fler slingor :P hihi

2010-02-10 @ 22:52:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0