Fest ikväll

Jag har kommit fram till vad jag ska ha på mig ikväll! Jag tittade i min garderob och fann en tunika jag köpte för något år sen och som jag har haft på mig några gånger. Den är enkel men helt OK! Herregud det är bara en fest det är inte precis så att det är mitt bröllop och alla kommer att titta på mig! Jag vet inte varför jag var så panikslagen och stressad över det här. I slutändan hade jag kunnat gå i jeans och t-shirt utan att det hade gjort någon större skillnad.

Folk går dit för att ha kul och det finns nog med unga, snygga tjejer på festen som kommer att dra till sig alla ögon och jag VILL inte vara en av dem :) Jag har min man vid min sida och det är allt som räknas. Det var så längesen vi var ute tillsammans så jag ska bara njuta av varje sekund. Leona stannar hemma med mormor som vanligt! Tack till min underbara mamma som alltid ställer upp!

Ha en underbar Fredag,
Hugs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0