Lättjan har släppt en aning

Nu har jag lagat mat och plockat undan lite hemma, men jag har inte storstädat hela lägenheten som jag egentligen skulle, det gör jag imorgon hehe. Det jag har gjort är tvättat rent toaletten och tänt lite ljus i vardagsrummet. När Deli kommer hem ska vi äta, efter det badar vi Leona och medan han passar henne så ska jag duscha. Då ska jag även plocka mina ögonbryn och epilera mig. Sen ska jag även gå igenom min garderob en gång till och se om jag kan hitta nått att ta på mig till imorgon :)

Hugs

Kommentarer
Postat av: Elina

Tycker du har en superharlig blogg Lola (jag kallar dej sa som den gamla goa tiden pa gymnasiet haha), och du bade hanfor och underhaller pa samma gang!



Ville bara saga att jag tycker du ar jattesnygg som blondin- sa vad du an tar pa dig sa kommer du vara jattefin och det ar jag saker pa att alla kommer att tycka! Hall raningsrutinen uppe och tank pa vad du ater - sa ska du se att kilona rasar sasmaningnom! Jag sager till som jag brukar saga till mina vanner som inte har talamod: "Det har tagit tid for kroppen att ga upp i vikt, du far du ocksa lata det ta tid for kroppen att ga ner i vikt igen och hinna stalla om sig till fettforbranning istallet for fettlagring"- sa det sa!!

Behover du kostrad- fraga nutritionisten (det ar jag det, om 3 manader ar det min officiella titel!)



Manga kramar och mycket pepp- Heja heja!!

2010-02-18 @ 23:07:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0