Nästa vecka

Nästa vecka börjar jag jobba kl 8,30! Chefen ringde och nu är allt spikat och klart! Det känns lite nervöst, men det ska nog gå bra. Redan nu tänker jag - Vad ska jag ha på mig första dagen på jobbet? Det känns lite som när man  gick i skolan och kom tillbaka efter sommarlovet, då hade man alltid fint på sig första dagen (de andra dagarna också, men första dagen var lite speciell hehe). Var det så för er också?

Jag har börjat få utväxt, men jag kommer inte att blondera förrän i April tror jag. Det är för tidigt än... om inte jag bestämmer mig i sista sekund, springer in till närmaste frisörsalong i full panik, hoppar upp på frisörstolen och ber de blondera mitt hår på sekunden haha. Sån är jag ibland, spontan som bara den!

Ha en fortsatt trevlig dag,
Hugs

Kommentarer
Postat av: hallonmamma

Hoppas det går bra på jobbet. :)

2010-02-25 @ 14:54:55
URL: http://hallonmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0