Skidsemestern

Skidsemestern var underbar! Först började dagen med frukost, sen åkte vi skidor hela dagen och på kvällen kom vi hem och då lagade mamma mat, sen hoppade jag och Deli in i jacuzzin medan min familj passade Leona. När vi sen kom ut ur jacuzzin var det bara att sätta sig ner och äta. Bastun användes också flitigt av mina bröder och Deli! Jag saknar de stunderna tillsammans, när vi alla satt i hörsoffan efter middagen och pratade hela kvällen i den varma mysiga stugan. Hela familjen älskar att åka skidor, själv är jag inte så mycket för skidåkning, det är kul, men jag älskar stämningen mer.

För att förstora bilderna, klicka på dem:

Kommentarer
Postat av: hallonmamma

Gud vad mysigt! Det var du verkligen värd.

2010-02-08 @ 12:20:51
URL: http://hallonmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0