Snart går vi till stan

Leona ska på sin 10 månaderskontroll, hon blir 10 mån imorgon, men det blir lite svårt att boka en tid på en Lördag hehe. Jag har inte orkat fixa mig och sminka mig sen festen förra Fredagen och jag undrar en sak: Varför känner man sig piggare och friskare när man sminkar sig lite? Jag har känt mig sjuk och hängig i snart en vecka, men jag fixade mig lite idag och nu...helt annan människa!

Ja, nu får jag ta på Leona overallen och bege mig till stan. Det är jättejobbigt att köra barnvagnen i den här snön, jag blir helt anfådd, men jag måste!

Ha en underbar Fredag,
Hugs

Kommentarer
Postat av: OONA

OJ gud vad länge du måste ha följt mig då.. galet :) Tack så mkt för gratulationen :)

2010-02-26 @ 11:01:31
URL: http://oona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0