Söndag

Jag har sovit jättedåligt, men jag måste ändå upp och fixa mig för att jag har fullt upp idag. Först ska vi besöka ett par tillsammans med Deli och Leona, sedan ska jag iväg med en kompis till en annan kompis för att hon har fått sitt tredje barn så att vi ska gratulera! Senare ikväll måste jag iväg till ICA Maxi och handla lite mat.

Leona mådde så dåligt igårkväll. Vi satt på soffan och allt var normalt sen helt plötsligt började hon spy hejdlöst! Hon spydde så mycket att det kändes som att hon spydde upp allt hon någonsin hade ätit i 10 månader. Sen vaknade hon 5 på morgonen av att hon spydde igen i sin säng och var jättesömnig men kunde inte sova! Vi förstår inte vad det kan vara, men vi spekulerar om att det kan vara det ena eller det andra! Jag var jätteorolig, men hon verkar mår helt OK ändå, hon är bara liiiiiiiiiiiite mer hängig, gnällig och en aning blekare än vanligt. Hennes temp mätte 38 grader idag...

Nu ska jag upp och sminka mig lite, för att jag ser ut som ett spöke!
Ha en underbar Söndag,
Hugs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0