Torsdag

Då var det redan Torsdag igen och om exakt två veckor börjar jag jobba! Det är lite blandade känslor inför jobbstart. Det ska blir skönt att komma ut i det "verkliga" livet, men samtidigt känns det otroligt jobbigt att behöva vara borta från Leona hela dagen :(

Idag ska jag ut till stan igen för att se om jag kan hitta något fint att ha på mig till festen imorgon! Jag ska gå in i en jättemysig butik som bara har kläder som kostar kring 1000 kr, men är man desperat så är man. Mamma ska hjälpa mig välja ut något och hon har bra smak. Jag letar efter något som täcker för magen utan att jag ser gravid ut, vilket verkar vara jättesvårt i parktiken haha. Det plagget jag förhoppningsvis hittar idag får inte vara för festligt heller för att köper jag ett så dyrt plagg så ska det vara användbart till jobbet också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0