< 5h

Idag är jag på jättedåligt humör! Jag har sovit mindre än 5h inatt! Vi la Leona kl 21,30 och sen vaknade hon och vägrade somna om till kl 5. Under hela natten ville hon att jag skulle hålla henne. La jag henne på soffan så skrek hon, la jag henne i sängen, samma sak, la jag henne på golvet, skrik skrik, ja hon ville bara skrika tydligen.

Idag vaknade hon vi nio-tiden för att dricka ersättning och sen dess har hon inte sovit igen. Jag försökte med gröt nu men det vägrade hon äta. Så fort hon somnar ska jag också göra det. Jag har sån huvudvärk och jag är jätteirriterad.

Kommentarer
Postat av: hallonmamma

Jag kan inget annat än säga: jag vet hur det känns!

2010-01-19 @ 20:59:50
URL: http://hallonmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0