Åh vilken lycka!

Så härligt när man ser sitt barn göra något nytt för första gången! Idag var första gången jag såg Leona krypa framlänges, mer än några cm i taget! Hon har krypit baklänges sedan hon var 6 månader gammal och hon tog sig från punkt a till punkt b genom att snurra runt mage, rygg, mage, rygg för att nå fram till sitt mål. 

Men idag så hände det!! Hon vaknade och jag la henne på golvet, (vilket jag sällan brukar göra, jag lägger henne oftast i gåstol) och då började hon krypa framlänges för att ta en leksak. Det roliga är att den låg några meter bort och hon kröp hela vägen dit och tog tag i den :))))))

Åh min underbara tjej! Jag älskar henne så mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0