Barnmottagningen

Nu har jag ringt till barnmottagningen och de ska ringa upp mig imorgon! Jag tycker att den här förkylningen har hållit i sig länge och hon blir bara mer och mer täppt i näsan och mer och mer gnällig. Hon äter inte som hon brukar, hon vill inte dricka ersättning, hon vill inte något, bara gnälla! Stackarn kan inte sova på nätterna för att hon inte kan andas som hon ska!

Här hemma går det åt massor av näsdroppar men de hjälper bara en liten stund sen är vi på ruta ett igen! Jag tycker så synd om henne, jag önskar att jag kunde ta över det på något sätt. Jag hoppas bara att det inte är något mer allvarligt än en vanlig förkylning, men jag vill inte hoppas utan jag vill veta!

Kommentarer
Postat av: Gulle

Hej! Oj hoppas din dotter kryar på sig snart.

2010-01-13 @ 22:15:34
Postat av: Gentiana

Hoppas sötnosen blir bättre! Jag håller tummarna!

2010-01-13 @ 23:02:54
URL: http://gentushe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0