Barnvagnen

Vi har en loftgång och då brukar jag ställa karossen där ute och sittdelen tar jag in i lägenheten. Jag upptäkte att de hade blivit rost på karossen i och med att det har varit sånt här väder, så jag tog in den. Jag tog en kökssvamp och tog bort rosten, den var bara ytlig, men hade den legat därute mer så hade det fastnat för gott tror jag. Nu ser det ny ut igen :) Vi har inga planer att gå ut på ett tag tyvärr så att hela barnvagnen kan lika gärna vara inne. Jag tycker mest synd om Leona faktiskt! Hon har varit inne hela tiden, jag får ju frisk luft då o då.

Idag ska jag iväg till gymmet, efter två dagars uppehåll, jag har inte varit på gymmet sen i Söndags. Idag är det dags att träffa min personliga tränare och då ska jag även få kostsplanen. Spännande :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0