Besvär

Jag har mått jättedålig sen första Januari och gör det fortfarande! Jag är täppt i näsan, hostar och nyser! På morgonen är det värst. Jag har hela tiden tänkt att det är OK att det hände mig för att jag är vuxen, jag kan hantera det, bara inte Leona blir förkyld! Men nu har hon blivit smittad av mig :(

Hon mår så dåligt och jag blir så ledsen! Hon kan inte riktigt komma till ro på natten för att hon är så täppt i näsan och måste andas genom munnen. Samtidigt gråter hon efter nappen. Jag har provat med näsdroppar men det hjälper inte. Inte nog med det så är det en tand som besvärar henne, jag kan känna på nederkäken att det är en tand på g, men det har inte riktigt spruckigt igenom.

Jag har så dåligt samvete att hon blev smittad av mig, men det var väntat i och med att hon är med mig ganska många timmar av dygnet. Jag hoppas att vi båda blir friska snart, men framför allt att min Leona slipper alla dessa besvär, jag önskar att jag kunde ta över dem på något sätt :(

God natt på er,
Hugs


Kommentarer
Postat av: Louise

Hej! Nu är det dags för mig att börja blogga igen, då min förra blogg tyvärr missbrukades av vissa läsare så startar jag nu upp en ny. Har precis öppnat den så har knappt hunnit börja skriva, men hoppas att du vill följa mig och Tilde och vår vardag igen =) Kramar Louise ( före detta www.tusensolar.blogg.se)

2010-01-10 @ 20:53:42
URL: http://bakomhjartat.blogspot.com
Postat av: Spiderchick

äsh jag brukar också tacka för kommentarer! det är la bara trevligt? =)

2010-01-11 @ 08:59:57
URL: http://spiderchick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0