Djungel

Det är en hel djungel när man ska välja barnvagn och bilbarnstol! Vi tycker att det är dags att byta Leonas bilbarnstol för att hon har blivit stor! Vi kommer att köpa en ny till helgen för att vi måste ha en mer bekväm till henne när vi åker upp på skidsemester. Jag googlar runt men jag vet inte vilken vi ska ha, alla har sina åsikter om vilken som är bäst eller sämst! Jag funderar på att köpa en ny barnvagn också i samma veva, men vilken? Den hon har nu fungerar jättebra, men den känns klumpig sen vi bytte till sittdel. Eller vi kanske ska behålla den här barnvagnen i ett par år till och byta till en sulky sen? Hmmm...

En sak är säker i alla fall, hon kommer få en ny bilbarnstol och vi köper ingen begagnad utan den får kosta vad den kosta vill, bara den är säker och bra! Min fråga är bara, vilken är säker och bra?


Kommentarer
Postat av: Gulle

2010-01-15 @ 15:23:20
URL: http://gulles.blogg.se/
Postat av: Gulle

Lycka till med sökningen av bilbarnstolen, jag har hört att det är svårt.

Tyvärr så såg vi den utan 3D här i borås. Vi borde ha gjort som er kanske...

2010-01-15 @ 15:25:01
URL: http://gulles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0