Varma fossingar

Jag talade om att jag inte mådde så underbart igår och ville slippa tvätta, men Deli gick ner med tvättkorgen och började med tvätten och sen mådde jag bättre och tog över. Jag låter Deli tvätta i nödfall, annars vill jag alltid tvätta för att då vet jag exakt vad jag gör, samma sak är det med allt här hemma. Jag är jättedålig på att dela ansvaret hemma, men jag är jätteduktig på att klaga att jag gör allt :)

Idag mår jag bättre, tack och lov. Lea vaknade kl8,30 för att hon var hungrig och vid kl 9 la jag henne i dubbelsängen och vi sov till kl 11. Underbart!

Leona har ett par stövlar/kängor från H&M som är jättetunna och jag försökte få på dem med ullstrumpa i med det är omöjligt! Jag har därför varit tvungen att köpa nya till henne så att hon har varma fötter på skidresan. Jag ville inte att de skulle kosta mycket i och med att hon endast kommer att ha dem ett par gånger och sen kommer ju våren, då behöver hon inte varmafodrat.

Klicka för att visa Megabild!

Jag letade på tradera och hittade ett par jättesnygga från ECCO, men jag blev överbjuden i sista sekunden och sen avslutades auktionen :( Efter det la jag ett bud på ett par kavat kängor som var helt OK och vann dem och en söt sommarklänning till Leona. Kängorna behöver hon till skidresan så att det var ett planerat köp men klänningen var ett spontantköp från min del för att hon är inte i behov av klänningar, hon har massor. Det var 1 minut kvar på auktionen och jag bara la ett bud just då och vann klänningen :)


Klicka för att visa Megabild! Kavat vinterkängor i storlek 20. Klicka för att visa Megabild! SUPERSÖT klänning i fina färger  *RETRO *


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0