Mardröm

Jag drömde en jättekonstig och hemsk dröm inatt! Jag drömde att Deli och jag hade adopterat Leona och vid det tillfället var vi gifta. Men av någon konstig anledning så skilde vi oss och blev sambo istället. Då kom sjukhuset som vi hade adopterat henne från in i bilden. De tog tillbaka Leona och ville hitta ett nytt hem åt henne för att vi inte var gifta mer. Jag grät så mycket, men jag kunde inte göra så mycket åt saken. Leona blev helt apatisk för att hon saknade mig så mycket men sjukhuset ville inte erkänna att hon hade det bra hos oss. Ja, det går inte att förklara men jag mådde hemskt i drömmen och jag mår ännu sämre nu när jag har vaknat. Jag tittar på Leona och tänker att ingen får någonsin ta henne ifrån mig, hon är mitt ALLT! Jag har en sån äcklig känsla i kroppen nu som inte vill försvinna fast jag vet att det bara var en mardröm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0