Skidsemester

Nu har vi bokat stuga och vi åker den 4/2. Vi stannar där till Söndag. Det bästa av allt är att hela min familj kommer med :) Såå roligt!! Leona är fortfarande förkyld och hon äter inte som hon brukar :( Jag mår också dåligt, men det blir bättre och bättre för varje dag. Vi har vår bil på reparation för att det var en som repade den på parkeringen och vi får tillbaka den på Fredag (hoppas). Då ska jag börja åka till gymmet igen. Jag mår förhoppningsvis bättre till dess och kan ta tag i träningen.



Ha en underbar Tisdag,
Hugs

Kommentarer
Postat av: Louise

Jadå, jag har varit inne på din blogg=) Graviditetskilon är verkligen hemska att bli av med, men dessvärre ett nödvändigt ont. Kroppen förändras ju verkligen i samband med graviditeten. Men, men, vi får kämpa hårt tillsammans - ensamma om våra mammakroppar lär vi ju inte vara ;) Men att döma av dina bilder så har du lyckats jättebra juh - strålande vacker!



kramar!

2010-01-13 @ 04:33:52
URL: http://bakomhjartat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0