Sömnlös

Jag har varit uppe med Leona till kl 6 på morgonen! Gissa om jag är trött?? Hon kunde inte sova för att hon var så täppt i näsan. Jag la näsdroppar och det släppte ett litet tag och sen blev hon täppt igen. Jag tycker så otroligt synd om henne. Det värsta är att jag också är förkyld och helt orkeslös.

Hon vägrade sitta med mig på soffan, hon ville att jag skulle stå och hålla henne. Jag orkade inte, så att jag la henne i bärselen och gick runt och vaggade lite tills hon somnade mot mitt bröst. Jag var helt utmattad! Hon vaknade kl 11 igen och sen dess har vi varit uppe. Hon åt en portion gröt och 100 ml ersättning och det är jättebra, för att hon åt inte som hon brukar igår. Jag ska sova igen så fort hon gör det. Jag tycker inte att det hjälper att "sova när barnet sover", eftersom får jag inte min nattsömn så är det struntsamma om jag sen sover hela dagen, jag blir inte piggare för det. Men nu har jag inget val för att jag är helt slut i kroppen!

Jag ser ingen tand som har spruckigt igenom, men tandköttet är fortfarande lite svullet och det river lite när man känner med fingret...Det kanske inte är dags än. Vi väntar och ser.

Ha en underbar Måndag,
Tillbaka till verkligheten för de flesta :)

Hugs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0