Träning

Jag var och tränade bodycombat idag och jag har MYCKET bättre kondition nu! Sist jag tränade bodycombat höll jag på att dö kändes det som! Min kondition söööög då! Tänk vad lite träning kan göra? Det krävdes inte så många omgångar på gymmet för att förbättra konditionen. Jag kände mig enorm på passet. Ni skulle ha sett tjejerna där...fina långa muskler överallt... Min mage var enorm jämfört med de flesta som var och tränade bodycombat idag! Det är den delen av kroppen jag måste jobba mest med, mage och rygg. Mina problemområnden.

Jag började träna (diciplinerat) förra Fredagen och just nu har bara min kondition förbättrats märkbart mycket, men jag har inte gått ner ett enda gram. Min bror säger att det tar minst två månader för att det ska börja synas resultat. Jag har faktiskt börjat se litegrann redan nu, jag har blivit liiiite fastare, men inte så mycket att jag kan skryta om det så värst mycket hehe.

När jag börjar ändra på kosten så lovade min personliga tränare att då skulle det börja hända grejer. Då kommer jag garanterat att gå ner i vikt enligt honom. Jag skulle få kostplanen i Onsdags, men jag fick inte den, så jag väntar på att han ska maila den till mig under veckan! Jag är verkligen taggad!!

Mitt huvudmål är att jag ska gå ner cirka 10 kg fram till Juni/Juli. Det behöver inte nödvändigtvist vara exakt 10 kg viktnedgång, för att blir jag fast och lite muskulös så är det lika bra. Jag har inte satt några delmål, utan jag blir nöjd när bikinin sitter fint till sommaren :)

Ja, nog tjatat om min vikt och träning! Tiden får utvisa hur det blir med den saken!
God natt
Hugs

Kommentarer
Postat av: hallonmamma

Du är så duktig :D

2010-02-01 @ 11:19:09
URL: http://hallonmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0