Dåliga beslut

Jag måste få skriva av mig lite för att jag är irriterad och förbannad! Jag gör så jävla dåliga beslut när det kommer till pengar att jag vill spy på migsjälv! Jag har betalat mycket pengar till en personlig tränare som inte har hjälpt mig ett piss (inte hans fel enbart mitt för att jag går inte och tränar eller följer kostprogrammet som jag ska), både innan jag blev gravid och efter graviditeten, det innerbär fleeeeeera tusenlappar! För de pengarna kunde jag ha köpt massor av kläder eller åkt på en fin semester utomlands. Jag har lagt ner så mycket pengar på mitt blonda hår och utväxten kommer fram på några veckor. Jag var hos frissan idag och fick ge ytterligare 500kr och jag är inte det minsta nöjd, det innebär att jag har spenderat 3000kr totalt på mitt blonda hår hittills och jag är inte ens nöjd för att nu är utväxten orange! Jag är pissförbannad på MIGSJÄLV!

Ha en underbar Onsdag,
imorgon ska jag jobba.

Hugs

Kommentarer
Postat av: Anja

Heej! Påtal om utväxt, när jag var blond så blev jag också oftast lite små orange i utväxten men nästa gång du färgar utväxten igen kommer det oranga bli blont och den nya utväxten bli små orange det är nästan alltid så, tyvär :/ haha kram

2010-03-18 @ 16:46:03
URL: http://wihuu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0