Förberedelser i mitt huvud

Jag tänker och planerar hur jag ska organisera Leonas ettårs kalas! Vi ska bjuda Delis närmaste familjemedlemmar och mina på Lördagen den första Maj. Leona fyller ett år på Tisdag den 27:de April, men då jobbar jag och alla andra så det blir inte så lätt för någon av oss att samlas just på hennes ettårsdag. Jag kan inte fatta att hon blir så stor! Jag sitter och skriver dethär med tårar i ögonen för att tiden har gått så fort, bebistiden bara försvann som om den aldrig existerade!

Jag vet ungefär hur jag vill ha det, men ingenting är köpt eller klart. Jag har försökt hitta en heliumtub för att blåsa ballongerna så att de flyger upp på taket, men det är omöjligt för privatpersoner att köpa sånt verkar det som...Jag tänkte blåsa lite ballonger, smörgåstårta, tilltugg, och en tårta med en prinsessa på! Jag har inte hittat de perfekta ballongerna heller, det ska stå "Grattis på ettårsdagen" eller något sånt...men jag har inte funnit såna än. Jag har 1,5 månad på mig att hitta dem :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej lola, tiden går verkligen fort!!

Det finns bra hemsidor som man kan beställa skojiga saker för barnkalas, ett ex är sagolandet.se det finns många andra också.



Ha det bra!

2010-03-10 @ 17:54:57
Postat av: Lena

Jag har sett att man kan köpa heliumtub i Skövde för några månader sen. Vet inte om det finns kvar.

Fanns iallafall i en affär som säljer "leksaker" för stora killar.

Men de brukar finnas i affärer som säljer konstiga "leksaker" som t.ex låtsatsbajs, spel som ger elstötar, fake mobiler..



Kram till er!

2010-03-10 @ 19:49:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0