Uppdatering

Det händer saker men jag uppdaterar inte för att jag skriver hellre korta statusuppdateringar på facebook. Jag tror också att de flesta som följer min blogg har mig som vän på facebook! Det som har hänt är att Leona har kommit ut ur gåstolen och jag blev rädd, hon har gått 3 steg utan stöd, hon står utan stöd hur länge som helst, hon har fått 4 tänder och 2 till har spruckit ut, jag har misslyckad blondering på min utväxt så att det ser orage ut, den här veckan blir det fyra veckor sen jag började jobba osv. Jag kommer inte på nått mer som har hänt men det är säkert nått jag har glömt.

Så, där fick ni en lite uppdatering :)
Hugs

Kommentarer
Postat av: hallonmamma

Vad duktig hon är <3



Jobbigt det där med att det inte riktigt går att färga håret :(

2010-03-22 @ 12:15:16
URL: http://hallonmamma.blogg.se/
Postat av: Nadja

sv: Jag har aldrig tränat speciellt mycket men har med jämna mellanrum gjort situps sen jag var 11 år gammal så musklerna fanns..försvann och sen har jag arbetat upp dom igen nu efter graviditeten för dom var som bortblåsta efteråt =)

2010-03-22 @ 21:59:05
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0