Hallååå

Hej hej kära läsare som tittar in fast jag är dåligt på att uppdatera!

Sorry att jag bloggar så sällan, men jag har fullt upp med jobb och sen ska jag gärna umgås med familjen också. Visst det blir en del tid över till att surfa MEN då går jag in o läser andra bloggar och är inne på facebook! Jag vet inte vad jag ska skriva för dagarna ser ungefär likadana ut varje dag. Jag kommer hem trött, äter kanske, leker lite med Leona, sitter lite framför datorn, tittar lite på TV och sen är det läggdags...samma sak varje dag!

Snart ska jag iväg till jobbet och jobba i tre timmar men det räknas dubbelt :) När jag kommer hem så åker vi iväg till Trollhättan hos Delis familj!

Ha en underbar Lördag!
Hugs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0