Fest

Jag var på fest med jobbet idag och jag tyckte att det var jättekul! De hade bjudit in Erik Saade och han sjöng 7-8 låtar, bland annat "Manboy" och det var nån känd komiker (en skånsk kvinna som jag inte kan namnet på) och nån grupp som hete Solo som uppträdde! Maten var jättegod och jag dansade tills jag blev genomsvettig :)

Imorgon är det fest igen, då har vi klassåterträff för niorna! Det var 10 år sen jag gick ut nian, herregud vad tiden går fort. Men å andra sidan känns det som evigheter sen jag gick i nian, för att efter nian pluggade jag på gymnasiet i tre år och på högskolan i fyra år och jag har jobbat i tre-fyra år! Tiden går alldeles alldeles för fort!

Klockan är snart 2 och jag har fortfarande inte lagt mig. Det är riktigt dumt för att jag vet att Leona vaknar kl 6. Deli är inte hemma, han är hos sin familj i Trollhättan tills imorgon så att inatt får jag och Leona dela sängen ihop. Mysigt :)

Det var längesen jag bjöd på bilder här på bloggen så att här kommer ett par stycken. Jag hade inte min kamera med mig så att mamma tog några kort med min mobil (kameran suger på min mobil)! Suddiga bilder men bättre än inget! Mamma fixade mitt hår och jag blev jättenöjd!





Hugs!

Kommentarer
Postat av: hallonmamma

Hahah! Manboy, det är Kays favoritlåt.

2010-11-02 @ 08:43:52
URL: http://hallonmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0